S&M

JOHAN DE REGTER

Jaren geleden per toeval verzeild geraakt bij VV Born in het roemruchte 4e elftal.
Daarnaast nooit beroerd geweest om eens handje extra uit te steken voor de club en zodoende ook weer verzeild geraakt in het bestuur van VV Born.
In 2010 samen met Martin Meuwissen het penningmeesterschap opgepakt. Mijn hoofdtaak is het benaderen van sponsoren die ook onze club een financieel warm hart toedragen.
Tevens draag ik momenteel zorg voor alle tenues en trainingsattributen. Mijn motto: “ Uiteindelijk doen we het toch allemaal samen”

Neem contact op met Johan de Regter via sponsoring@vvborn.nl

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!